måndag 9 oktober 2017

En måndag

Inget mera märkvärdigt med denna måndag.

Hade endast 1 lektion i skolan, på mina 4 hålpass hann jag tilsammans med några andra planera lite penkkismaterial, och sedan sista passet var jag på gym.

Efter skolan kom älskling hit och vi somnade båda två, helt dösluta, och efter det orkade vi inget annat än att äta och kolla serie.

En sak är säker; jag skall inte ta powernaps som varar längre än 10 minuter.

Hela kvällen sedan jag vaknade (efter 1,5 h sömn) har jag varit så himla känslig. Jag har haft ångestkänslor, varit riktigt rädd och övertänkt onödiga saker, gråtit och tagit åt mig allt som negativt.

Och ja, det tär nog på en att ha en sån kväll. Nu behöver det ju inte enbart bero på att jag sov, men om jag känner mig själv rätt så var nog fallet så. Enda sättet att lugna mig själv är att jag tvingas blanda bort mig.

Som tur är har jag B som alltid finns där, tröstar och bara helt enkelt kramar mig, får mig på andra tankar och gör mig så himla lycklig.
Vad skulle jag göra utan honom? ❤

Nu sitter jag på datorn i sängen, kollar på ifolors hemsida och funderar om jag skall beställa hem kort - det är väl alltid roligt!

Som sagt.. bland bort blanda bort blanda bort.

Godnatt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar