onsdag 18 oktober 2017

H ö s t l o v

Vad har hänt under denna tystnad då? Jo vi har fått höstlov från skolan, vilket är så himla skönt!

Idag hade vi dock dagsverke, så inte riktigt ledig men skönt att få vara hemma i alla fall. Jag var till min äldsta syster och målade i deras vardagsrum med Elsa, deras äldsta dotter.

Märkte ni som kör bil annars imorse att man var tvungen att skrapa rutan, första gången i höst för mig iaf.

Sen har jag idag tränat, myst med mitt fadderbarn och hans mamma, varit på massage, köpt en present till Zara som fyller år imorgon, och handlat lite.

En grej jag köpte -eller egentligen tre- var olika krämer för ansiktet. Det är en rengöringskräm, en dagskräm och en nattkräm för alla hudtyper.
Har aldrig provat dessa förut, men det såg nytt ut, med Finland100 märke och allt.
Ska bli roligt att testa och jag kan hålla er uppdaterade om hur de fungerar och vad jag tycker om dem -om någon av er skulle vara intresserade.

Snart kommer älskling hit😍
Ni ska ha det bra!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar