måndag 11 december 2017

Ett detaljerat blogginlägg om en skön och icke så händelserik helg.

Denna helg har varit riktigt skön, jag har fått vila och sova ut. På fredag var jag med Benjamin efter hans konsert, och vi kollade idol finalen med Zara och Robin.

Tyckte ni att rätt person vann? Personligen hade jag ingen aning om vem som skulle vinna, och jag tyckte att båda två skulle ha varit värdiga vinnare.

På lördag var jag på julmarknad och på café innan jobbet kallade -där var jag sen tills jag slutade kl. 7.
B och jag hade tänkt gå på bio men det var alldeles för fullbokat så vi hade istället en myskväll och spelade spel med familjen.

På söndag var vi tidigt iväg till kyrkan i Kronoby och sen slapp vi och se "Solsidan" på bio. Haha, en rolig film ja.. men nog skulle jag ha kunnat vänta tills den kommer ut på Netflix egentligen.

Nu är det måndag och jag har skola och sen kallar jobbet i 4 timmar.
Jag hoppas att detta inlägg inte blev för mycket detaljerat, men jag har på känn att så är nog fallet.
Hoppas ni har det bra, ta hand om er så hörs vi! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar